Panujące trendy w branży projektowania etykiet.
Tutaj znajdziesz kilka popularnych propozycji projektowych, którymi możesz się inspirować przy tworzeniu własnej etykiety.
Transparentność, minimalizm czyli „no label look”
Najlepiej sprawdzi się, gdy chcemy uwydatnić walory estetyczne produktu,
Czerń i biel zawsze w modzie
Ta stylistyka jednoznacznie kojarzy się z elegancją, czystością i brakiem tajemnic.
Wielkie napisy
Duże napisy przykuwają wzrok odbiorcy, zwiększając czytelność i przekaz produktu.
„kiedyś to było” – styl retro, vintage
Każdy z nas tęskni za jakimś produktem z dzieciństwa, gumy donald i turbo, oranżadka w proszku, groszki koksowe „Korsarz” itd., rozpamiętujemy je, ponieważ były po prostu bardzo dobre i dlatego warto czerpać inspiracje z tych sentymentalnych projektów sprzed 20, 40, a nawet 60 lat.
Zapoznałeś się z panującymi trendami, teraz możesz przejść do projektowania.