Etykiety samoprzylepne w pigułce cz.1

W dzisiejszych czasach nie ma potrzeby uświadamiać kogokolwiek o tym, jak ważną rolę w sprzedaży produktu pełni jego wygląd. Powszechnie wiadomo, że im ciekawsza etykieta, tym większe zainteresowanie budzi i przyciąga więcej odbiorców. W poradnikach z serii „etykiety samoprzylepne w pigułce” postaramy się pomóc wam w stworzeniu swojego własnego projektu, którym zwrócicie na siebie uwagę.

Od czego zacząć?

Na początek wypadałoby zrobić rozeznanie rynku. Podejrzeć jak wyglądają produkty konkurencji, odpowiedzieć sobie na pytanie, co takiego robią dobrze, a co źle i dlaczego klienci wybierają, lub nie wybierają ich produktów. Ważne, aby pamiętać o tym, że każdy plagiat podlega konsekwencjom prawnym, dlatego nie projektujcie takich samych, czy podobnych produktów. Gdy klient zobaczy dwa zbliżone wyglądem, może wziąć wasz za „tanią podróbkę”, w szczególności, gdy jesteście nowi na rynku, a to znacząco zniechęci go do sięgnięcia po wasz produkt. Starajcie się tworzyć własne trendy, tak aby wasza marka była, jak najbardziej oryginalna i wyróżniała się spośród tłumu.

Czym się inspirować?

Każdy z nas wie o tym, że człowiek „je oczami” i to właśnie dlatego pierwsze wrażenie jest najważniejsze. W tym celu warto znać trendy, ale nie warto ślepo nimi podążać. Chcecie się wyróżniać, bądźcie kreatywni, łączcie ze sobą różne trendy tak, aby wyrobić swój własny niepowtarzalny styl. Pamiętaj o tym i spróbuj stworzyć etykietę, która już samym wyglądem wyróżni się na tle konkurencji, przykuwając uwagę klientów tak, aby Ci na pierwszy rzut oka na półkę sklepową widzieli wasz produkt krzyczący „WYBIERZ MNIE!”.

Dowiedz się, jakie są trendy projektowania etykiet.